4.VSPM dorast, Svidník

16.03.2014 12:20

4.VSPM dorast, Svidník

 

Dňa 15.4.2014 sme sa vybrali na krajský turnaj dorastu, ktorý sa konal v Svidníku. Odchadzali sme skoro ráno v zložení Adam Laboš a ja, Natália Kocichová. Martina Zanová prišla taktiež avšak v aute s hráčmi z Prešova. prišli sme akurát načas a po rozhraní sme mohli začať hrať skupiny. Dievčat prišlo na turnaj iba 11 zato chlapcov 36. Zo začiatku nám to išlo výborne a obaja sme postúpili zo svojich skupín z 2. miest. Maťa svoju skupinu vyhrala a tak mala voľné kolo. V pavúku Adam vyhral prvé kolo s Kopčom a ja taktiež s Teréziou Klimkovou z Prešova. Ja som sa už dostala do prvej 4 ale v semifinále ma vyradila Simona Horváthová. Naša Martina vyhrala nad Martinou Kohútovou z Košíc 3:1 a tak sa dostala do finále, kde však nedokázala poraziť Simonu Horváthovú a tak skončila na krásnom 2. mieste. Potom som o 3. miesto hrala s Martinou Kohútovou, ktorú som už v skupine zdolala 3:2, bohužiaľ prišla z jej strany odveta a aj vďaka nedostatku mojich síl ma Martina porazila 3:1. Adam prehral v druhom kole pavúka s domácim Tomášom Dubcom, veľmi tesne, 3:0. Hneď potom si však Adam prehru s Tomášom vynahradil výhrou so Szabom, napriek tomu neskôr nedokázal zdolať Hubaľa a vo veľmi tesnom zápase prehral 3:2, ktorého stav značí šťastie na strane protihráča. Nakoniec Adam išiel hrať proti Dávidovi Vicovi, nad ktorým ľahko vyhral 3:0. Výsledné poradie nášho tímu z Čane nám ukázalo, že predsa len ako jeden z najnovších klubov patríme k najlepším. Maťa skončila na 2. mieste, Adam na 11. mieste a ja, Natália na 4. mieste. Našimi výsledkami sa nám potvrdili naše miesta a po úspešnom turnaji sa už všetci tešíme na Majstrovstvá východoslovenského kraja, ktoré budú už o pár týždňov.