1. SPM Staršie žiactvo, Trnava

20.12.2013 00:00

Skvelý začiatok sezóny

           Bolo skoré popoludnie keď sme sa vybrali do Pezinku v hernej zostave Ema Labošová, Viktória Papcúnová a ja, Natália Kocichová, pod trenérskym dohľadom pána trenéra Solára a Čuriho. Ráno sme mali rozcvičku a potom sme sa rozohrávali vo veľmi peknej veľkej hale. V hale
 bol najväčší problém svetlo, pretože prenikalo slnko na niektoré stoly. Niektoré hráčky mali problém kvôli prísnej kontrole rakiet ale vo všetkých prípadoch sa to vyriešilo. Po skončení skupín s ktorými sme nemali žiadne problémy sme skončili s výsledkom skupín Ema 1. v nasadenej skupine,
 ja, Natália, 1. v nenasadenej skupine a Viky 2. v nenasadenej skupine, kvôli prehre s Júliou Dzelinskou. Pokračovali sme v pavúku, kde Viky prehrala v prvom kole s Hanou Mališovou. Ja som pokračovala s výhrou nad Černickou a Dobríkovou, neskôr ma ale porazila po dlhom zápase Mališovou a potom s Divínskou. Ema z nás ako obvykle obstála najlepšie, začala s výhrou nad Katkou Belopotočanovou potom výhrou nad Táňou Kukuľkovou, dvakrát 3:1 a tak sa dostala až do finále, kde porazila 3:0 Moniku Uríkovú. Takže sme sa umiestnili úspešne Emka na 1. mieste, ja na 17.-20. mieste a Viky na 33.-36. mieste. Bol to skvelý turnaj, so obrovskou halou, dobrou organizáciou napriek nášmu neskorému príchodu o 2 v noci.  
 
Konečné výsledky nájdete TU: trnava D.pdf (407669)   trnava CH.pdf (424859)
 
Zdroj:Natália Kocichová
 

SPM Staršie žiactvo, Trnava

Táto fotogaléria je prázdna.